Виховання творчої особистості – головне завдання Вчителя ХХІ століття . Талант і творча обдарованість стають нині запорукою інтенсивного економічного розвитку країни і сприятливим чинником національного престижу.
Сьогодні у нашому суспільстві виникла нагальна потреба в творчих, діяльних і обдарованих, інтелектуально й духовно розвинених громадян. Тому завдання вчителя не тільки виявляти, розвивати таких учнів, а й привернути увагу до них науковців, психологів, друзів, колег, батьків.
Отже, завданням школи в рік творчого розвитку особистості є:
· створення сприятливої атмосфери спілкування (безоцінкові судження);
· збагачення педагогічного середовища новими враженнями та судженнями;
· забезпечення привабливого творчого характеру діяльності;
· чітке визначення мети і кінцевих результатів роботи, способів її оцінювання;
· спонукання до генерування оригінальних ідей;
· залучення учнів у процес планування мети і поточних завдань творчого об'єднання;
· повага, довіра, визнання й подяка за досягнуті результати;
· надання права самостійно приймати рішення;
· практична спрямованість навчання;
· моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне розв'язання проблем тощо.
Сьогодні у нашому суспільстві виникла нагальна потреба в творчих, діяльних і обдарованих, інтелектуально й духовно розвинених громадян. Тому завдання вчителя не тільки виявляти, розвивати таких учнів, а й привернути увагу до них науковців, психологів, друзів, колег, батьків.
Отже, завданням школи в рік творчого розвитку особистості є:
· створення сприятливої атмосфери спілкування (безоцінкові судження);
· збагачення педагогічного середовища новими враженнями та судженнями;
· забезпечення привабливого творчого характеру діяльності;
· чітке визначення мети і кінцевих результатів роботи, способів її оцінювання;
· спонукання до генерування оригінальних ідей;
· залучення учнів у процес планування мети і поточних завдань творчого об'єднання;
· повага, довіра, визнання й подяка за досягнуті результати;
· надання права самостійно приймати рішення;
· практична спрямованість навчання;
· моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне розв'язання проблем тощо.
Немає коментарів:
Дописати коментар